25 Şubat 2014 Salı

Ahu Tuğba Soyundu

Geçirdiği rahatsızlık sonrası Muğla'nın Bodrum ilçesinde dinlenmeye çekilen ünlü Yeşilçam oyuncusu Ahu Tuğba yeni dönem çekilen Türk filmlerini eleştiri yağmuruna tuttu. Son yıllarda sağlık sorunları nedeni ile kötü günler geçiren Ahu Tuğba bir süredir dinlendiği
Bodrum'da gazetecilerin sorularını yanıtladı. Yeni nesil çekilen Türk filmlerini eleştiren Tuğba teknolojinin ilerlemesine rağmen filmlerin çok kötü olduğunu belirterek "İddia ediyorum iki sene televizyonun önünde oturarak bu filmleri izleyenler ileriye gitmez, beyinleri daha çok geriye gider. Türkiye'de insanlar emekli maaşı ile geçinmeye çalışıyor ama villalarda lüks evlerde film çekiliyor. Diziler ve filmler Dallas'ı geçmiş vaziyette. Eğer bir insan tarihini çekiyorsa profesörleri alır, tarihçileri alır ona göre bir şeyler yapılır. ya haremi çeksinler ya da hakiki Osmanlı İmparatorluğu'nu çeksinler. Bir sürü profesörümüz var yirmi, yirmibeş yaşındaki çocuk ne bilir tarihten. Perabet Otuz yaşında insan kocaman Osmanlı İmparatorluğu'nun tamamını nereden bilebilir. Bunları ilim etmiş profesörlerle neden çalışılmıyor? Önüne gelen rejisör oldu. Ben bunları küçümsemiyorum ama büyüklerinizden ders alın. Herkes 'ben biliyorum, ben biliyorum' diyor ama hiç biri bir şey bilmiyor.  Perabet Güncel Giriş Millet uzaya gidiyor biz gittikçe geriye gidiyoruz"dedi.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder