22 Haziran 2014 Pazar

Ünlülerin yaz diyeti sırları!

Yazın nasıl formda kaldıklarını açıkladılar...











Şarkıcı Katy Perry’den oyuncu Gwyneth Paltrow’a kadar birçok ünlü yazın nasıl formda kaldıklarını açıkladı.

Havaların ısınmasıyla birlikte özellikle kadınları yaz diyeti telaşı sardı. Peki sürekli gözler önünde olan starlar yazın nasıl formda kalıyor. İşte ünlülerden yazın formda kalmanın sırları...

- Gwyneth Paltrow: Her zaman formda olann 41 yaşındaki oyuncu Paltrow, “İşin başı spor” dedi. Günde iki saat koşu öneren oyuncu, People dergisi tarafından bu yılın en güzel kadını seçilmişti.

- Britney Spears: Ünlü şarkıcı yogayı tavsiye ediyor. Haftada iki kez 90 dakikalık fitness uygulayan Spears, “Diyet sıkıcı çünkü spagetti, çikolata ve kurabiyeden vazgeçemiyorum” dedi.

- Katy Perry: Mantar diyeti önerdi. Öğle ve akşam mantarlı yemekler içeren diyet, 14 gün sürüyor. Diyetin en önemli yanı kalça ve karın bölgesindeki kilolardan kurtulmaya yardımcı olması.

- Stacy Keibler: Oyuncu George Clooney’nin sevgilisi Keibler, Gwyneth Paltrow’un yemek kitabını çok beğendiğini ve oradaki beslenme tavsiyelerini takip ettiğini söyledi, “Paltrow’un diyetini uyguluyorum” dedi.

- Khloe Kardashian: Kim Kardashian’ın kız kardeşi Khloe, yemek konusunda kendisini sınırlamıyori: “Yemek yemeyi seviyorum ve kendimi bundan mahrum etmek istemiyorum. Bu yüzden her istediğimi yiyorum ama dengeli bir şekilde beslenmeye dikkat ediyorum.”
Aracımı Kiraya Vermek İstiyorum Fotoselli kapı Ankara   Hotel 2017   Ankara Kızılay Hotel    Ankara Düğün Salonu    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder